неделя, 11 септември 2016 г.

Welcome!

  Здравейте! Повечето хора пишат в wattpad или alle.bg, но аз? О, аз реших да си създам блог за това. Защо? Защото ми е по-лесно. В wattpad не мога да се оправя, в alle има твърде много деца и твърде много тинейджъри, всички се познават. То е като едно голямо село с няколко сносни жители, няколко drama queens и повечко от онези, които никой не харесва. Пълно е с подмазване и двуличие, с обиди и като цяло не е място, което бих препоръчала за изгряващи млади аматьори в писането. Защо аматьори? Защото точно това сме ние. Аматьори. Това не значи, че пишем лошо или че не можем да пишем. Означава, че там, където до сега писах никой не даваше истинско мнение, а просто заучени фрази, колкото да получат същото в замяна. 
  Аз не искам заучени фрази или комплимент, искам истинското мнение на читателите си, но в този блог дори няма да искам задължителни коментари, не. Аз просто ще пиша, ще пиша това, което искам, това, което ми харесва. Ще започвам и няма да довършвам много неща, но няма да ги изтрия, ще ги оставя и ще ги довършва, когато реша.
  Искам да кажа, че преди всичко това е моят блог. Това е моето място.(Мога да пиша и публикувам, каквото пожелая, ако на някого не му харесва, горе вдясно има хикс.) Следователно, няма да толерирам реклами (в последствие може и да организирам нещо с така цел), незаслужени негативни коментари- повярвайте, разбирам кога нещо е написано от чиста злоба и непоискано мнение. Правя този блог, за да има къде да споделям творбите си, а не да започвам спорове. Хората, които четат мисли и знаят за каква се мисля да си запазят предубежденията за себе си. Тъй както някои читатели са ми непознати, такава съм и аз за вас, защото не ме познавате.-следователно, не можете да ми кажете за каква се мисля. Аз знам това, вие можете само да предполагате и с какво убеждение сте останали си е изцяло ваш проблем.
  Това на страна, надявам се това, което пиша да се получи по-добро от началото. Отново ще споделям в ask и фейсбук и се надявам да успея да поддържам и този блог, заедно с другия. 

Atta's Bibliophilia  - ревюта на книги, книжни тагове, книжни постове и други.

2 коментара:

  1. А кога ще бъде публикувано първото произведение (не знаех как по друг начин да се изразя)? Защото ми е любопитно да прочета нещо по-различно от ревютата... :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами, цялата нямам идея кога ще бъде завършена, но прологът скоро трябва да успея да го преработя ^^

      Изтриване